HELPDESK
Wsparcie techniczne dla użytkowników podczas wykonywania codziennych obowiązków usprawnia pracę oraz pozwala w szybki i łatwy sposób rozwiązać problemy w celu przywrócenia firmy/użytkownika do prawidłowego funkcjonowania.
Wsparcie techniczne
Co zyskujesz?
Zdalna pomoc lub z dojazdem (ewentualny outsoursing specjalisty IT/zespołu IT)
Serwis stacji roboczych
Pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
Relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
Dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
Doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
Konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
Instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
Administracja i reagowanie na powiadomienia odnośnie zdarzeń antywirusowych
Zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
Bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
Diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
Przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
Instalacja oprogramowania użytkowego zgodnie z politykami bezpieczeństwa
Rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (monitor, drukarka, skanery, projektory, myszki itp.)
Inwentaryzacja sprzętu IT
Protokoły odbioru i przekazania sprzętu użytkownikom zgodnie z politykami bezpieczeństwa
Zarządzanie licencjami, weryfikacja legalności oprogramowania i inwentaryzacja licencji
Szyfrowanie dysków i urządzeń przenośnych
Gwarancja
Co zapewniamy?
DEDYKOWANE WSPARCIE DLA KAŻDEGO PROJEKTU
Dedykowany specjalista/zespół dla każdego klienta będący pierwszą linią wsparcia dla użytkowników.
SZYBKA REAKCJA I WSPARCIE EKSPERTÓW
Dzięki szybkiej reakcji i analizie problemów przez pierwszą linie wsparcia możemy rozwiązywać cięższe problemy przekazując je do ekspertów.
USUWANIE PROBLEMU U PODSTAWY
Odpowiednie zarządzanie problemami prewencyjnie zapobiega powstawaniu incydentów oraz zabezpiecza przed ponownym pojawieniem się incydentów z tą samą przyczyną.
STALE DOSKONAŁE USŁUGI
Najwyższy poziom obsługi zawdzięczamy doskonaleniu usługi przy wykorzystaniu monitorowania skuteczności zarządzania incydentami, ich raportowaniu do Klienta, badania satysfakcji użytkowników oraz ustawicznemu proponowaniu ulepszeń całego procesu.